familj

familj

lördag 14 februari 2015

Trevlig Alla Hjärtans Dag från vår ZombieTomte

Så här på Alla Hjärtans Dag passar jag på att lägga ut en liten hälsning från vår bästa trädgårdspryl - ZombieGnomen :-D



Han står under Magnoliabusken och lurar...perfekt för att skrämma bort nyfikna grannar och jobbiga ungar!

Mina föräldrar köpte den till mig i födelsedagspresent till mig för ett par år sedan (japp, sådana är mina föräldrar ;-) ) , och den passar perfekt i vår trädgård...misskött och halvdöd. Men den har hållit i vinter...vilket är mer än man kan säga om trädgården.

Vill du ha tag på din egen? Finns hos Coolstuff . Själv önskar jag mig den krypande också...eller helst en hel egen ZombieTomtearmé...då jäklar är det ingen i kvarteret som vågar säga till dig att rabatterna behöver rensas!



Inga kommentarer: