familj

familj

onsdag 4 februari 2015

En blogg alltså...

Kanske det sista jag behöver. Mer att göra liksom.
Eller också ett andningshål i den kaotiska tillvaron som är mitt liv.
Först en snabb presentation av mig själv…
1) Mamma – till tre barn under tio
2) Fru – till mannen jag delat snart 20 år med
3) Studerande – på naturvetenskapligt basår. Snart klar. Kanske.
4) Lärare – eller före detta. Omutbildar mig som sagt. Gör gästspel ibland dock.
5) Chaufför – kör alla hela tiden. Till fritidsaktiviteter, skolan, tåget, eller vart de nu ska. Gillar att köra mer än vad omgivningen gillar det. Har vissa problem med Road rage.
6) Mig själv – Sci-finörd med starka åsikter. Avskyr Pseudovetenskap och hyckleri. Älskar (förutom familjen), nagellack, tv-serier och att få vara ifred på toan.

Inga kommentarer: