familj

familj

onsdag 25 februari 2015

Hittat kompis till Zombietomten!

I och med att våren är i antågande har trädgårdstankarna börjat komma.
 Det gör de alltid så här års...börjar jättefint, det köps frön att plantera, jag googlar på "bygg ditt eget växthus" och tror att jag kommer att ha tid att göra det.
Sedan någon gång fram i Maj börjar jag inse att jag inte kommer göra ett smack av det jag tänkte, och åker istället  i desperation och köper färdigplanterade saker i krukor...

Men, jag har i varje fall hittat en kompis till Zombietomten...nämligen Zombiegåsen!




Kommer att se finfin ut under Magnolian!
 I varje fall kanske den hindrar grannarna över att förfasas över hur ovårdad trädgården är ;-)

Om någon har andra roliga idéer om hur man kan nörda till sin trädgård så dela gärna med er!

Inga kommentarer: